dissabte, 6 d’abril del 2013

CLEMENTINA EM DEIA

Us deixem l'adreça d'un bloc que és un riu que ha anat a parar al mar de Poetes a les aules. Aquest bloc el van començar alumnes de Segon del FLOS, alumnes que ara fan Tercer.  Malgrat que són blocs diferents tracten del mateix tema: la poesia a les aules. I està fet pels alumnes que aquest any fan Tercer A. Tots els rius van a  parar al mar!

 

Clementina em dic, Clementina em deia

http://clementinaemdeia.blogspot.com/


Aquest bloc neix de la poesia feta pels nens i nenes de segon d'ESO de l'INS Flos i Calcat. I sobretot a partir dels poemes que van sorgir després de treballar el poema "El Nom" de Clementina Arderiu. 
Cada alumne/a va treballar la pròpia personalitat i la pròpia identitat a partir d'aquells records sovint dolorosos sobre el propi nom (prenent com a referent l'experiència expressada en el poema citat) per tal de capgirar-ne la situació.  Per tal d'autoafirmar-se i posicionar-se al món (com si no és a partir del llenguatge?).
Un cant a les particularitats de cadascú i a la diferència! Tot un exercici d'autoestima!
És per aquest motiu que hem volgut titular el nostre bloc tal com la tornada del poema de Clementina Arderiu: Clementina em dic, Clementina em deia.
Al mateix temps el bloc voldria retre un petit reconeixement a aquesta autora de poesia de gran vàlua però encara no pas prou coneguda.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada