divendres, 4 de setembre del 2015

CASTELL DE PREMIS AL FLOS

CASTELL DE PREMIS: 6 DE 5 AMB FOLRE I MANILLES!!!!!




                                                  Guanyadors/res dels premis de Poesia en acció


LA VIDA

La vida ens ensenya que qui t’estima
t’ho demostra.
Que les coses fàcils
fàcilment se’n van.
Que no hi ha falta de temps,
sinó falta d’interès.
Que d'allò que els ulls no veuen,
el cor no en dol.
Que un “per sempre”
pot durar només un segon.
La vida em va dir: “seràs feliç
però primer et faré forta”.


Estefany Nicole Revollo
1R d'ESO




Estimada mare


Encara recordo quan et veia i t’abraçava,
Quan queia, plorava i tu m’aixecaves.
Quan semblava que ja tot s’acabava,
I tu em demostraves que allò encara durava.

Perquè si he arribat fins aquí és gràcies a tu,
Perquè el meu concepte de vida seria inoportú,
Perquè el  món que jo veuria estaria totalment nu,
Perquè jo sense tu, no sóc ningú.

Sé que ets la més forta de totes,
I que em fas creure que mai no t’esgotes.
I sé també que el meu millor moment del dia
És quan véns de treballar amb la teva alegria.

No oblidis que ets el meu gran tresor,
I que la teva presència no la compra
Ni el més car or.

I tampoc t’oblidis que la vida que tinc al davant
Mai no em serà suficient
Per donar-te les gràcies com cal.

Nabila Zafri de 4t d'ESO






L’adolescència

L’edat en què desapareix la innocència
i comences a demostrar indiferència.
Dia a dia
demostres més la teva rebel·lió.
Desitges tenir aventures
com un mariner en aigües pures.
Període de batalles dures
i de discussions absurdes.
Època de desconeixença
i de ganes de voler aprendre.
Quan tot comença
i tot et pot sorprendre.


Anton Tsytsulin
4t ESO





L`amistat
                       
L’amistat
és un sentiment
molt profund
i lluent. Amb
amics jugarem
            i una colla farem.            
              
            Marco López 1r ESO

           


La primavera

La primavera
té molts colors,
grocs i vermells
i no sé quins més...
Les flors surten
i la primavera arriba,
les flors surten
i la primavera
ha arribat.



Marco López 1r ESO





POT SER

Pot ser que sí,
pot ser que no.
El que intento fer ara
és ficar-me al teu cor.


Paola Martinez  1r ESO



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada