dimecres, 17 d’octubre del 2012

POEMES PER A FAMILIARS

                                        
Durant algunes sessions hem creat poemes dedicats, sobretot, a familiars. No sempre és fàcil fixar allò que sentim per la gent que estimem per això dediquem aquests poemes a les nostres famílies.


                                                           
 POEMA PER A L'ÀVIA
                              
 Ella es diu Montserrat, el seu nom mola bastant,
 jo em dic Samuel i sóc el seu nét.
 Estic molt orgullós d’ella i també ella de mi,
 jo sóc el seu nét igual que ella és  la meva àvia,
 jo l' estimo molt, igual que ella a mi.
 Quan la vaig conèixer  tenia minuts de vida,
 ella sense conèixer-me em va abraçar,
 durant el temps de la meva vida va estar amb mi,
 ella se'n va anar però  al meu cor sempre es quedarà. 
                                                                                                                         
  Samuel Blaya Lozano



Quan érem petits

ens barallàvem,

i quan érem grans

ens perdonàvem.

Mai hem anat junts a cap lloc

i ara que no ens barallem

sempre em portes a tot arreu.

Daniel Maldonado






Els meus pares ho són tot a la meva vida

perquè des del primer dia que vaig arribar

mai res m'ha faltat.

Els meus pares sempre han volgut el millor per a mi

i també s'han preocupat que no vagi pel mal camí.


Daniel Montes

 



QUAN PENSO EN UN SER ESTIMAT

PENSO EN EL MEU GERMÀ.

MALGRAT QUE ENS BARALLEM,

ENS ESTIMEM.

MAI EL PODRIA ABANDONAR

PERQUÈ PER A MI ÉS EL SER MÉS ESTIMAT:

EL MEU GERMÀ.

ESTÀ UNA MICA TRIST PER LA VIDA QUE HA PASSAT,

UN FORAT NEGRE AL COR LI HA QUEDAT,

UNS DOLENTS I DOLOROSOS RECORDS

LI HAN QUEDAT,

PERÒ SEMPRE TINDRÀ EL SEU GERMÀ GRAN,

PASSI EL QUE PASSI  EL MEU GERMÀ

PER A MI SERÀ L’ÉSSER MÉS ESTIMAT.



Marc Cabello  (S'han respectat les majúscules perquè l'autor ho ha decidit així)



Els meus pares... què puc dir d’ells...
M’han castigat i  m’han cridat però
encara que em castiguin els estimaré perquè
són els meus pares.

El meu cosí és petit però l’estimo
igual que a la meva germana petita.
A vegades són molt pesats
però no m’importa gens
 perquè són de la meva família.

Maikell Santos




La meva mare és important
i a la vegada fascinant,
a vegades em crida
i també m’exigeix disciplina.
Espero que mai envelleixi
perquè sense ella no tindria amor.

Omar Jerari
 



Família significa moltes paraules.
Són aquelles persones que hi són per ajudar-te:
           - t’estimen
           - t’aconsellen
           - t’ensenyen coses.
La família que tinc m’agrada ,
l’amor per la meva família no falla.
Una família tinc.
Sempre els estimaré
i sempre els tindré.

 Wander Pereira



El meu germà és molt bufó,
perquè sempre li agrada cantar moltes cançons.
El meu germà és bonic,
 perquè sempre al col·legi té molts amics.
Quan ens estem barallant
a la vegada ens estem estimant.
Quan estic trist, sempre me’n recordo del meu germà.
De tota la meva família el que estimo més és el meu germà petit,
perquè ell és el que va néixer l’últim de tots.
El meu germà sempre és i sempre serà al meu cor, fins que em mori.
El meu germà és el més bonic de tots,
perquè sempre em fa riure en els moments més tristos.
Amb el meu germà Ricardo me’n vaig al riu a jugar
ens embrutim i la mare s’enfada molt.
 El meu germà és el més important que hi ha en el món per a mi.


Jósé Ramírez



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada