dimarts, 4 de juny del 2019

QUAN ELS I LES POETES SURTEN DE LES AULES, ELS VINCLES HI ENTREN!


















M'ha semblat molt interessant l'activitat que hem fet amb les persones grans  de Vincles,  no tan sols pels seus poemes, que personalment em van encantar tots i em van emocionar, sinó també perquè en acabar de llegir-los van compartir amb nosaltres, els joves, la seva saviesa, les seves experiències i els seus pensaments, permetent-nos conèixer així, els seus punts de vista sobre la societat d'avui en dia.


Però el que més em va agradar va ser que vaig aprendre  que hem de valorar el que en regala la vida, com ara la possibilitat d'estudiar ja que hi ha molta gent que no ha gaudit ni gaudeix d'aquest privilegi,  i que ho hem de fer per ser millors en un futur.

Korayma Franco (Poetes a les aules)





Sento que aquesta experiència m'ha aportat molt més del que qualsevol persona podria arribar a imaginar.

Sentir-me a prop de les persones grans, escoltar les seves històries, els seus poemes, emocionar-me, commoure'm amb les seves experiències i amb les seves històries,  tant d'amor com de superació o d'altres vivències, les lliçons de vida que ens han donat...

La veritat és que sentir aquesta proximitat amb persones grans i amb tanta experiència  m'ha ajudat a conèixer-me  a mi mateixa.

Paola Martínez (Poetes a les aules)



El divendres passat, dia 31 de maig, alguns alumnes de l’institut vam anar a recitar el nostre poema davant de gent de la nostra escola i la gent gran de Vincles.
Aquesta experiència em va agradar molt, ja que va ser molt emocionant i escoltar els poemes dels altres. La gent de Vincles ens van deixar molt sorpresos amb els seus escrits ja que eren molt emotius i expressaven molts sentiments amb poques paraules.

Entre tota la gent que hi érem vam saber crear un ambient en el qual estàvem a gust i  es respirava tranquil·litat.

En acabar el recital tots vam tenir l’oportunitat de poder parlar amb la gent de Vincles i ens van parlar sobre les seves experiències i sobre els seus poemes.
En conclusió, l’experiència passada va ser extraordinària i des del meu punt de vista ens va agradar a tots i a totes. Si em diguessin de repetir-la, acceptaria!

Andrea Ramos


UN DIA INOBLIDABLE!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada