dimecres, 21 de novembre del 2012

OMAR JERARI SE'N VA DE L'INSTITUT

Omar Jerari se'n va del nostre Institut després de Nadal. El trobarem a faltar.

Aquests són alguns dels poemes que ell ha escrit i que ens acompanyen:


La meva cosina vivia al Marroc
però jo no la vaig conèixer fins al juliol,
una nit plujosa vam estar tota la família junts
fins que vam sentir un crit atemorit
ens vam aixecar i vam anar fins a l’habitació
 on dormia la meva cosina
i vam trobar una nena malferida.
Suposo que ara està en un lloc millor
i ens transmet moltes benediccions.

Omar Jerari


La meva mare és important
i a la vegada fascinant,
a vegades em crida
i també m’exigeix disciplina.
Espero que mai envelleixi
perquè sense ella no tindria amor.

Omar Jerari
Els podeu escoltar de la seva pròpia veu en aquest bloc: DIEM ELS NOSTRES POEMES o bé a l'enllaç següent: 
http://www.blogger.com/blogger.g?blogID=2190481632697108365#editor/target=post;postID=8289299495169602869

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada